Auditor není detektiv. Jeho závěry budou takové, jaké mu poskytnete podklady, říká Josef Jaroš, šéf a většinový vlastník skupiny Apogeo, která mimo jiné nabízí auditorské služby. Její tým prověřoval financování volebních kampaní adeptů na prezidenta a také zakázku na Opencard. Nic třaskavého neodhalil. Neboli jaké podklady, takové závěry.

"Nejsem snad vidět?" reaguje Josef Jaroš na narážku o nejasném pozadí, která poradenskou firmu stále doprovází. Před sedmi lety se Apogeo oficiálně osamostatnilo od investiční skupiny Natland. Obě firmy sídlí na stejné adrese a společného toho mají víc. Přestože Natland se před třemi lety přestěhoval z Kypru do Česka a jako majoritní vlastník vystupuje Tomáš Raška, stále se úplně nezbavil spojování se jménem bývalého pražského kmotra Romana Janouška. Natland se ale brání tím, že spekulace o spojení, které se opakovaně objevují v médiích, se nikdy nepotvrdily.

Značku Apogeo za uplynulý rok mediálně zviditelnil Jiří Žežulka. Bývalý generální ředitel finanční správy přišel do soukromé poradenské firmy na inzerát. Díky této akvizici získalo Apogeo nové klienty, nezastírá jeho šéf. Tvrdý byznys prokládá o víkendech studiem na teologické fakultě. Nemíří na pozici duchovního, jen si "rozšiřuje obzory". Zjistil, že bohoslovecké studium mu umožňuje dívat se na věci trochu jinak než jen přes čísla a poučky z manažerských učebnic. 

Potřebuje Apogeo reklamu, nebo vám finanční správa svým plošným nájezdem na podnikatele přivádí dostatek klientů?

Zvýšený zájem ze strany podnikatelů objektivně existuje. Je to i v kombinaci s panem Žežulkou. Na druhou stranu za dvanáct let, co jsem v oboru, dramatické skoky nejsou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se