V přepočtu 250 milionů korun, které loni utržil klubový dům Hearthouse v centru Mnichova je v prvním roce fungování úctyhodný počin. Většina obratu je pak generována z klubového členství. Na podobném principu funguje v Česku například klubové patro v O2 Areně.

Za desítky až stovky tisíc korun si možnost vůbec vejít do Hearthouse platí hlavně firmy. Získávají tak exkluzivní prostory se soukromím, programem v podobě koncertů a různých šou a jistou prestiž, která se hodí pro oslnění při obchodních jednáních.

Jedním z partnerů tohoto místa, který má v "srdíčkovém domě" svůj bar Circle, je Cihan Anadologlu. V rozhovoru pro HN popisuje, jak celý koncept funguje i třeba to, jaký má on sám vztah k českým barmanům a Becherovce.

Místo kariéry barmana jste v mládí plánoval spíše kariéru basketbalisty...

Ano, byl jsem poměrně nadějným hráčem, celkem jsem se ukázal v Německu, tak mě pozvali na zkoušku do NBA do New Jersey, ale neprosadil jsem se. A spíš jsem se začal věnovat své další vášni, míchání drinků. Začal jsem právě v New Yorku, prošel jsem bary a restauracemi v Londýně, chytlo mě to, tak jsem to i studoval ve Francii, ve Švýcarsku, dokonce v Japonsku. Dostal jsem se pak na post manažera baru v hotelu Four Seasons Kempinski v Mnichově. Po čtyřech letech ve zdejším známém baru Schumann´s jsem si čerstvě otevřel svůj vlastní podnik.

Circle bar, který je součástí širšího konceptu Hearthouse sbírá ceny po celém světě. V čem je tak výjimečný bar i celý koncept klubu?

Jednak samotná budova staré mnichovské burzy, do níž je celý projekt Hearthouse zasazen, má své kouzlo. A jako takový pak nabízí něco pro každého. V přízemí je restaurace, která je přístupná každému z ulice. Další patra jsou už více specializovaná a musíte být členy našeho klubu, abyste sem mohli. Jsou tu různé bary včetně toho mého Circle, restaurace, prostory pro byznysová setkání, čajovna, knihovna. Circle jako takový je, věřím, výjimečný svým designem. Jde o japonský typ baru, kterých zatím v Evropě moc není.

Kdo je členem vašeho klubu a co pak možnost využívat všechny zmíněné prostory jako člen stojí?

Jde o známá jména z německé společnosti. Nesmím o nich ale mluvit. Velká část našich hostů jsou byznysmeni, majitelé a manažeři firem. Co zmínit mohu je to, že mezi naše VIP členy patří fotbalisté Bayernu Mnichov. Standardní cena členství je 900 euro na osobu na rok. Pokud chcete využívat i konferenční prostory a místnosti a zázemí pro širší obchodní mítinky, je to 1200 euro na hlavu na rok. Pak máme speciální firemní členství, které stojí 25 tisíc euro a na něj k nám může přijít v zásadě kdokoliv z dané firmy.

Jaké další plány s barem a celým klubem, který také pomáháte řídit, máte?

Pracujeme nyní na rozšíření tohoto konceptu do dalších měst po celém světě. Mohlo by se to stát jistou značkou.

Jste také vyhledávaným ambasadorem alkoholových značek, konzultantem barmanů. Pomáháte tvořit menu konkurenčních podniků...

Zdá se, že můj přístup a mé jméno je na trhu zajímavé a vyhledávané. Zvou si mě ke spolupráci bary, alkoholové značky. Spolupracuji na různých knihách. Je toho dost.

Jste v kontaktu i s českou barovou scénou?

Becherovka je můj oblíbený nápoj. Aleš Půta z pražského baru Hemingway nebo Pavel Šíma z Black Angel´s jsou mí kamarádi a mistři svého oboru. Stačí?