Německému Adidasu, největšímu evropskému výrobci sportovních potřeb, se daří. Loni zvýšil tržby o 18 procent na 19,3 miliardy eur a čistý zisk poprvé v historii firmy přesáhl miliardu eur. Jeho nový šéf − dánský manažer Kasper Rørsted, který se ujal funkce loni v říjnu, staví laťku hodně vysoko. Chce získal více nových zákazníků, hlavně na úkor americké značky Nike, světové jedničky v oboru.

"Výsledky dosažené v uplynulém roce i pozitivní výhled dokazují, že naše obchodní strategie funguje," prohlásil ve středu Rørsted, když prezentoval poslední celoroční bilanci. Cíle, které do roku 2020 určil jeho předchůdce Herbert Hainer, se rozhodl ještě navýšit, takže tržby by podle něj měly růst o 10 až 12 procent ročně a čistý zisk alespoň o pětinu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se