Před první vlnou elektronické evidence tržeb loni v prosinci o značce Markeeta lidé nevěděli. Pár dní poté, co začali tržby evidovat hospodští a hoteliéři, už ale nový dodavatel systémů pro EET zaplavil billboardovou reklamou celé Česko. Někdejší start-up nově podpořený penězi silných investorů, v čele s někdejším šéfem ČEZ Martinem Romanem, tak dal najevo, jak moc se chce v miliardovém byznysu prosadit.

"Naším cílem bylo stát se jedním z předních dodavatelů pokladních systémů pro EET," uvedl Richard Fuxa, jeden z podílníků společnosti Smart software, která Markeetu podnikatelům prodává.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se