Aleš Malenka (42) má bohaté zkušenosti z oblasti rychloobrátkového zboží také z firem jako je Beiersdorf, Avon nebo Storck.
Petr Bezányi marketingovým manažerem divize Pracích a čisticích prostředků Henkel ČR/SR - čtěte ZDE
Aleš Malenka šéfuje divizi Henkel Beauty Care, Aleš Pastorek odchází - čtěte ZDE„Přebírám dobře motivovaný a fungující tým, který působí na českém trhu už 26 let. Do budoucna se zaměřím na strategii firmy, kterou je pokračování v ziskovém růstu, inovacích, pro které je firma Henkel známá, a také na flexibilitu ve vztazích se zákazníky a spotřebiteli. Neméně pro nás bude důležitý nástup digitalizace, která se začíná projevovat i v oblasti drogistického zboží,“ popisuje své záměry Aleš Malenka. Ke svým záměrům v nové pozici dále dodává: „Rád bych také zapracoval na zvýšení atraktivity firmy Henkel jako zaměstnavatele. Česká republika dala Henkelu hodně dobrých manažerů, kteří se uplatnili i na vysokých manažerských pozicích v zahraničí. Proto věřím, že má smysl spolupracovat s českými vysokými školami a hledat zde nové talenty.“
Vystudoval ekonomiku a management na Vysokém učení technickém v Brně. Mluví anglicky a částečně německy a rusky.
Ve volném čase se rád věnuje karate, horskému kolu a raftingu.