Potravinářské společnosti PepsiCo se v posledním čtvrtletí zvýšily tržby meziročně o pět procent a dosáhly 19,5 miliardy dolarů. Napomohla tomu vyšší poptávka po zdravějších nápojích a pochutinách v Severní Americe a svou roli sehrál i týden navíc.

Firmě se daří reagovat na trendy, když vedle klasických nápojů a pochutin ze svého sortimentu dokáže spotřebitelům nabídnout i zdravější varianty. Podobnou cestou se ubírají například i konkurenční firmy Coca-Cola či Mondelez. Tržby z produktů (nápojů, tyčinek…) s nižším obsahem cukru či soli se již na příjmech společnosti PepsiCo podílejí 45 procenty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se