Vázat se na desítky let a spořit si přes životní pojištění na penzi už není v módě. Podle Michala Pobudy, který má ve společnosti KPMG na starosti poradenství pro finanční instituce, pojišťovny přesto nejsou tlačeny k tomu, aby přestaly tento produkt nabízet. Pokud ale chtějí klienty s životním pojištěním oslovovat i v budoucnu, budou se muset změnit.

HN: Má podle vás životní pojištění budoucnost?

Ano, má. O investiční životní pojištění ale nebude mít zájem tolik lidí jako v minulosti. Trh s tímto produktem se zmenšuje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se