Energetická společnost E.ON spouští ve svých poradenských centrech v Českých Budějovicích a v Brně aplikaci pro neslyšící a nedoslýchavé. Služba Tiché Spojení umožňuje lidem se sluchovým postižením zdarma komunikovat ve znakovém jazyce nebo pomocí psaného textu. Podobnou službu už nabízí například Česká spořitelna, T-Mobile nebo Vodafone.

Zákazník si pomocí aplikace dostupné na stránkách společnosti E.ON sjedná schůzku na pobočce, kde mu bude k dispozici zaměstnanec společnosti a tlumočník, který je připojený on-line. "Díky službě Tiché Spojení můžeme bez problémů komunikovat i s neslyšícími a nedoslýchavými klienty, pro které je vyřizování formalit obecně složité. Můžou si přitom vybrat on-line tlumočení do znakového jazyka, nebo okamžitý přepis mluvené řeči do textu," uvádí Rudolf Uzlík, vedoucí oddělení prodeje energie hromadným zákazníkům.