Gevorg Avetisjan, majitel a zakladatel potravinářské společnosti Marlenka international, je přesvědčený, že exportovat do Číny lze mnohem více než dosud. Současný nárůst prý nic není. „Plánuji sehnat v Číně více distributorů, protože jeden, kterého tam zatím máme, nemůže tak obrovský trh zvládnout. Čína má opravdu velký potenciál,“ říká.

Celé první číslo čtvrtletníku Agro Export čtěte ZDE

Avetisjan měl to štěstí, že čínský obchodní partner se mu nabídl vlastně sám. Jde o Číňana, který studoval na Slovensku a rozhodl se věnovat obchodování mezi Čínou a Českem. „Poprvé vzal deset krabic, pak sto, pak paletu,“ popisuje podnikatel vstup Marlenky na čínský trh. Jako první ochutnali Číňané z české firmy medové kuličky. V současné době už si mohou vybírat z celého sortimentu, tedy tradiční medové dorty, snacky, napoleonky a další cukrovinky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se