Stačilo pár let a z developerů, kteří se v časech krize nemohli proplížit do banky ani vchodem pro pomocný personál, se stali žádaní klienti, kterým se dostává nadstandardních podmínek. Dokonce takových, že by někdo se zkušeností z krize − tedy s pamětí, jež je schopná uchovat informace z posledních sedmi let − mohl klidně namítnout, že nemají nic společného s obezřetným podnikáním, s podmínkou banky, jež zní: poznej svého klienta.

Developerství je v současné době vskutku zajímavé podnikání. Dokonce tak zajímavé, že se do tohoto oboru opět vrátily "garážové" firmy, které nemají ani zkušenosti a často nejsou schopné ohlídat kvalitu, nebo dokonce dokončit projekt. Poptávka po bytech je ovšem natolik obrovská, že nikdo nezkoumá kvalitu firmy, která byty či domy staví, protože často nezkoumá ani kvalitu nabízené nemovitosti. Zdá se ovšem, že kvalitu developerských firem přestaly zkoumat i banky.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se