Ve finančním roce 2016 (září 2015 až srpen 2016) Ikea v Česku utržila 9,3 miliardy korun, meziročně šlo o devítiprocentní nárůst. Čtyři české obchodní domy švédského řetězce s nábytkem a bytovými doplňky navštívilo 11,2 milionu návštěvníků. Průměrná útrata za jeden nákup byla 1535 korun.

Největší meziroční nárůst nákupů představovalo kuchyňské zboží, což Ikea přikládá svým kampaním zaměřeným právě na tento sortiment.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se