Typický nákup se v Indii − ostatně jako všechno v této zemi − děje na ulici. Ať jde o zeleninu, elektroniku či nábytek, nejčastěji člověk narazí na stánek vystrčený do cesty. Může to být kamenný přístřešek nebo jen roztažená plachta s nabídkou zboží. Lhostejno, zda jde o dvacetimilionové Dillí nebo jakékoliv menší město či vesnici. Cena se často sjednává dohodou.

Pro jakoukoliv globální značku je i přesto Indie velkým lákadlem. V největší demokraticky řízené zemi světa žije 1,3 miliardy lidí, z toho víc než polovina je mladší pětadvaceti let a pomalu tu roste i všemi vyhledávaná střední třída. Pro západní firmy ale bylo poměrně složité v zemi podnikat. A nejvíc to platí pro maloobchod.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se