Tým, který mezi sebou lidsky nefunguje, nemůže být dlouhodobě úspěšný. I kdyby výsledky byly sebelepší.

"Sám jsem měl kdysi dávno takovou zkušenost, když jsem po střední škole pracoval rok v týmu, kde panovaly zvláštní vztahy a mně se nepodařilo zapadnout. Prožil jsem si tam obtížný rok a nechtěl bych, aby se někdo cítil v mojí firmě takhle," říká Milan Hejl, spoluzakladatel PR agentury AMI Communications.

I proto se snaží život svých zaměstnanců během celého roku zpestřovat a podporovat týmovost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se