Luboš Bojanovský vede české a slovenské zastoupení značky Bubbleology od roku 2012, kdy spolu s dalšími akcionáři koupil od britských majitelů licenci. Od té doby vzniklo v českých obchodních centrech 24 poboček, které nabízejí více než 2 tisíce variant ochucených čajů s přírodní tapiokou, želé nebo kuličkami. Roční obrat československé skupiny je více než 300 milionů korun.
Bojanovský za tři týdny otevírá první pobočku v Maďarsku a jedná o převzetí polské sítě prodejen. "Do pěti let bychom mohli mít v Polsku až 90 provozoven a v Maďarsku až 40. Do budoucna uvažujeme také o jihoevropských zemích. Předkupní práva na licenci máme na rakouský a německý trh," říká Bojanovský.
Evropští masterfranšízanti jsou v Rusku, Švýcarsku, ve Velké Británii a nově také ve Francii. "Velký boom zažívá značka v Severní Americe. Po celém světě existuje přes deset masterfranšízantů," přibližuje provozovatel české sítě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.