| Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Automobilka Škoda by ráda oslovila mladou generaci, proto projekt směrovaný právě na ni svěřila třem českým univerzitám.

Automobilka se snaží sledovat trendy v mobilitě a s tím souvisí i sdílení aut. Očekává, že mladí lidé budou tuto službu v budoucnu využívat. Jeden komerční projekt pod názvem Car4way vytváří s jedním ze svých českých dealerů. Druhý projekt s názvem Škoda4Now nyní vytváří spolu se studenty.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se