Česká pobočka slovenské antivirové firmy Eset loni zvýšila tržby o pět procent na 307 milionů korun. Hlavní skupinou zákazníků jsou firemní klienti, domácnosti představují přibližně 30 procent obratu společnosti. V úterý to sdělili zástupci firmy.

K výsledkům firmě pomohlo vytvoření silné obchodní sítě, která kombinuje přímý i nepřímý prodej. "Naše partnerská síť v současnosti čítá více než 3500 distributorů a nadále budeme usilovat o její maximální podporu a rozvoj," uvedl ředitel Esetu Juraj Ferenc.

Bezpečnostní produkty společnosti Eset využívá jen v České republice více než 1,4 milionu koncových zařízení. Společně s ochranou e-mailu a mobilními zařízeními jde o téměř dva miliony instalací.

"Naše priority v nadcházejících měsících a letech zahrnují především edukaci uživatelů o rizicích spojených zejména s mobilními zařízeními, která jsou z pohledu bezpečnosti stále značně podceňována. Mimo to budeme i nadále rozšiřovat služby technické podpory našich klientů," dodal Ferenc.

Eset si tento týden připomíná 15 let od založení pobočky na českém trhu. Šlo o první zahraniční pobočku vedle domácího slovenského trhu. Eset od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software, který využívá více než 100 milionů uživatelů internetu. Jedno ze tří evropských výzkumných center Esetu pro detekci škodlivého softwaru je v Praze. Společnost Eset má celosvětovou centrálu v Bratislavě a disponuje rozsáhlou sítí partnerů ve více než 180 zemích světa.