Přestože si pojišťovny dávají záležet na rychlé a kvalitní telefonické i e-mailové komunikaci s klientem, s bankami v tomto ohledu prohrávají. Testování, které v rámci soutěží Nejlepší banka 2016 a Nejlepší pojišťovna 2016, jež pořádají HN, provedla analytická agentura Datank, ukázalo, že zatímco do banky se klient dovolá v průměru za 46 sekund, v pojišťovně zvednou telefon až o 14 sekund později.

Nejdéle tazatelé čekali na spojení 2,5 minuty, nejrychlejší byly naopak pojišťovny Slavia a Aegon s průměrnou rychlostí přijetí hovoru 25 sekund. S 31 sekundami následovaly Komerční pojišťovna, Direct a Metlife, která se mezi nejlepšími třemi objevila už třetí rok po sobě. Na třetím místě skončila NN Životní pojišťovna s průměrem 45 sekund. Nejlepší banky však pro srovnání dokážou na vyzvánějící telefon reagovat už za 13 sekund. Zatímco v případě bank se tazatelé dovolali ve všech 90 případech, u pojišťoven nebyly spojeny čtyři hovory.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se