Zisk prodejen s obuví Deichmann v Česku loni stoupl meziročně o 17 procent na 207 milionů korun. Tržby společnosti se zvýšily o 3,8 procenta na 1,95 miliardy korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

Deichmann již na začátku roku uvedl, že loni prodal v Česku 3,72 milionu párů obuvi, otevřel sedm nových prodejen a devět jich zmodernizoval.

"Rok 2015 byl pro nás dobrým rokem. V době, kdy obchod a celá obuvnická branže čelí velkým výzvám, můžeme být na tento vývoj hrdí," uvedl v únoru jednatel společnosti Karel Madzia.

Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v Essenu. V Česku je od roku 2003, provozuje tu 110 prodejen. Firma je největším maloobchodníkem s obuví v Evropě.

Ve 23 evropských zemích a v USA loni vzrostl hrubý obrat skupiny o 8,3 procenta na 5,3 miliardy eur (asi 143,1 miliardy korun). Skupina celosvětově prodala více než 172,3 milionu párů obuvi.

Mezi další velké prodejce obuvi v Česku patří mj. Baťa, Humanic či CCC.