Lucie se ptá
Navenek velmi odtažitá skupina řetězců Lidl a Kaufland minulý týden zavedla napříč firmami povinné tykání. Aby působila přátelštějším dojmem. Vzbudilo to pozornost zaměstnanců, manažerů i psychologů a odborníků na společenskou etiketu. V anglicky hovořících firmách se vzhledem ke gramatickým dispozicím tyká běžně a zvyk se z nich šíří dál do světa. Ty německé bývají nakloněné spíše vykání.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111