Nedávno jedno call centrum nabíralo nové lidi. Odpovědní manažeři v solidních oblecích několik dní pečlivě školili skupinu telefonistů, aby se vyznali v produktech banky. Až pak byla nová infolinka slavnostně spuštěna a začali na ni volat první klienti.

Ti se z e-mailů s hlavičkou své banky dozvěděli, že je třeba, aby se s infolinkou spojili třeba kvůli nejnovější nabídce na refinancování hypotéky. Zákazníci tedy ochotně volali. Po vytočení čísla se na druhé straně ozval hlas proškoleného operátora, který si nejprve ověřil číslo konta a přístupová hesla k internetovému bankovnictví. A když si pak náhodou nevěděl rady, přepojil volajícího na svou kolegyni sedící opodál. Všechno vypadalo profesionálně, nebyl důvod k obavám.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se