Nealkoholické pivo si získává stále více Rusů. Jeho spotřeba vzrostla v prvním kvartálu letošního roku o 34,5 procenta. Důvodem je zlepšující se kvalita nápoje a především velké množství reklamy.

Podle údajů analytického centra CIFRRA ruští pivovarníci vyrobili během prvních tří měsíců letošního roku 13,3 milionu litrů nealkoholického piva. Celkový výstav však byl 1,56 miliardy litrů, takže na nealkohollické pivo nepřipadá ani jedno procento všeho vyrobeného piva. Výrazná je ale dynamika. Jestliže v letech 2008 až 2012 výroba nealkoholického piva rostla v jednotkách procent, od roku 2013 vzrostla o 9,4 procenta, přičemž celková výroba klesla o 19 procent.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se