Automobilové koncerny jako Volkswagen, Toyota, či General Motors objevily nový byznys. Investují stovky milionů dolarů či eur do firem zprostředkovávajících jízdy na objednávku z chytrých telefonů. Takzvané služby mobility, zahrnující také sdílené jízdy, by se měly stát vydatným zdrojem příjmů. Automobilky se ale současně obávají, že jejich rozšiřování v městských aglomeracích může pro ně mít v dlouhodobém výhledu neblahý důsledek – nižší zájem lidí o koupi vlastního vozu. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se