Krizová komunikace je obvykle to poslední, s čím by se firmy chtěly potýkat. V některých případech je ale naopak žádoucí krizi aktivně vyvolat, protože zaručí pozornost médií. Svůj recept tento týden představil na odborném semináři Jan Hlaváč, majitel agentury Mediakom. Ta připravila kajícné video s odsouzeným softwarovým pirátem, který měl za úkol docílit dvou set tisíc zhlédnutí videa se svou "zpovědí".

Hlaváč mluví za protipirátskou alianci BSA, jejíž kampaně byly kontroverzní už v minulosti. "BSA má varovat, že softwarové pirátství je nebezpečné. Cíl je splněn," dodal ke zvolené strategii Hlaváč. Ve svém vystoupení hájil názor, že řízená krizová komunikace pomáhá spoluvytvářet téma v médiích.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se