S více než čtyřmi miliony českých uživatelů, z nichž většina je v produktivním věku, se Facebook vyrovná všem místním televizím dohromady, jejichž diváci navíc stárnou a dlouhodobě jich ubývá. Jenže zatímco televize stále platí za největší příjemce peněz z reklamy a vydělávají na ní miliardy korun, sociální síť má dnes od firemních inzerentů maximálně desítky milionů ročně. Do tří let to ale může být až tři čtvrtě miliardy, tvrdí odhady místního marketingového partnera portálu, kterým je Business Factory.

Hlavním tahounem příjmů z inzerce mají být do budoucna videoreklamy, určené pro mobilní zařízení. Ty navíc televizní marketing předčí lepším cílením na potenciální zákazníky a novými atraktivními formáty, které budou určeny právě mobilům. Přes ně se dnes k sociální síti připojují tři čtvrtiny českých uživatelů. Podle globálních statistik lidé na Facebooku zhlédnou až 100 milionů hodin videí denně.