Když procházejí prosvětlenými prostory jednotlivých pater nového sídla Avastu, působí jako malíř, který právě dokončuje svůj obraz posledními tahy. Tu posunou křeslo v místnosti tak, aby dokonale sedělo v celkové kompozici prostoru, tu načechrají polštář nebo se téměř omlouvají za dělníky, kteří dodělávají finální práce. Je vidět, že mají zcela přesnou vizi, jak má nový Avast vypadat, a nechtějí od své představy harmonie barev, světel a tvarů couvat.

Pro designérské duo Roman Vrtiška a Vladimír Žák je Avast zatím největší realizací, i když za sebou mají například kanceláře developera DTZ nebo interiér sídla investiční skupiny KKCG. "Avast byl ale jiný. Nešlo jen o to, vybavit kanceláře. Měli jsme vytvořit prostor, který bude hravý, kreativní a dostatečně funkční pro lidi, kteří tu budou trávit velkou část svého dne. Od začátku bylo jasné, že si klient přeje open space, ne uzavřené kanceláře. Že budeme pracovat s velkými otevřenými prostory," popisuje Roman Vrtiška. "Byli hodně ambiciózní. Řekli, že chtějí sídlo lepší, než má Google," směje se Vrtiška.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se