Networking není jen buzzword, které rezonuje světem byznysu. Je to efektivní forma navázání potenciálních obchodních vztahů. Éra, kdy první kontakt s možným zahraničním partnerem představoval telefonát nebo e-mail, je pryč. Networking představuje osobitější formu oslovení a podle odborníků je dokonce účinnější než reklama.

Než se ale vůbec osmělíte zahraničního partnera kontaktovat, je nutné si o něm i o trhu, na kterém působí, zjistit co nejvíce. Přešlapy v byznys etiketě nebo nedostatečná znalost tamějších poměrů mohou v jedné minutě zhatit celý váš plán expanze. Myslete na to, že nikdy nedostanete druhou šanci udělat na partnera první dojem. Přinášíme sedmero kroků, jak postupovat při jeho oslovení.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se