Večerek a samoobsluh "Můj obchod", které zásobuje a sdružuje pod jednou značkou velkoobchod Makro, v Česku přibývá rekordním tempem. "Teď na podzim otevíráme pětistou prodejnu," uvedl šéf českého Makra Guillaume Chêne. Makro, které je součástí německé skupiny Metro, ještě loni touhle dobou přitom pod jednotným logem "Můj obchod" zastřešovalo zhruba 360 obchodů.

"Příští rok plánujeme otevřít dalších 150 obchodů," doplnil šéf společnosti v Česku. Spolupráce Makra, které primárně obsluhuje klienty z řad podnikatelů, s večerkami a samoobsluhami je logická. Makro nezávislým obchodům poskytne marketingovou podporu, učí je prezentaci zboží a kultivuje jejich prodejny výměnou za to, že od něj obchodník odebírá zboží v "předepsaném" množství.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se