- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen má již řešení skoro na papíře. Odstranění špatného softwaru, větší katalyzátor, nebo výměna vozu
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Do sedmého října musí Volkswagen v Německu zveřejnit, jak bude řešit problémové motory.
Z Wolfsburgu však již unikly informace o dvou variantách řešení v závislosti na objemu motoru. Třetí počítá s výměnou vozu.
Náklady se tak pohybují v rozmezí od 20 eur do 10 tisíc eur za vůz.
Při 11 milionech vozů, u kterých musí problém řešit, se reálný odhad celkových nákladů skandálu pohybuje kolem 35 miliard eur.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
V EU se skandál okolo falšování testů emisí u vozů Volkswagen týká osmi milionů aut. Podle listu Handelsblatt to vyplývá z dopisu, který firma...
6. 10. 2015 ▪ 2 min. čtení
Volkswagen vyšetřuje dva hlavní inženýry. O nemožnosti splnit emisní limity dobře věděli
Dva bývalí hlavní inženýři Volkswagenu měli o celém podvodu s dieselovými motory vědět. Do středu zájmu vyšetřování se tak dostali Němci Ulrich...
5. 10. 2015 ▪ 1 min. čtení
Merkelová: Skandál Volkswagenu nepoškodil podnikatelskou pověst Německa
Podle německé kancléřky Angely Merkelové je aféra automobilky Volskwagen dramatická, ale nepoškozuje podnikatelskou reputaci Německa. Tržní...
4. 10. 2015 ▪ 3 min. čtení
Téma: Volkswagen
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
Automobilka Volkswagen se v rámci svého ambiciózního úsporného programu rozhodla přimět k odchodu do předčasného důchodu více starších pracovníků, než dosud plánovala. Její poslední nabídka, o které informuje list Handelsblatt, se týká lidí...
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: Volkswagen
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
Automobilka Volkswagen se v rámci svého ambiciózního úsporného programu rozhodla přimět k odchodu do předčasného důchodu více starších pracovníků, než dosud plánovala. Její poslední nabídka, o které informuje list Handelsblatt, se týká lidí...
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Němci ztrácí zájem o elektroauta. Výrobci jim chtějí nadbíhat lidovou cenou, na levných vozech ale nevydělají
20. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Ranní brífink
Komu patří Karsit? Románová detektivka z reálného života českého byznysu
V Ranním brífinku se podíváme na příběh strojírenské firmy Karsit z východních Čech, kolem níž se točí pozoruhodný spor dědiců i zájemců o její...
19. 4. 2024 ▪ 08:53 min.
Hlavně popřít realitu! Úvod do Babišovy postfaktické politiky v jednom příběhu
Debata o evropském migračním paktu v Poslanecké sněmovně ukázala, jakým směrem se ubírá současná česká politika. Od fakticity, identifikace...
19. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení