- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Volkswagen má již řešení skoro na papíře. Odstranění špatného softwaru, větší katalyzátor, nebo výměna vozu
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Do sedmého října musí Volkswagen v Německu zveřejnit, jak bude řešit problémové motory.
Z Wolfsburgu však již unikly informace o dvou variantách řešení v závislosti na objemu motoru. Třetí počítá s výměnou vozu.
Náklady se tak pohybují v rozmezí od 20 eur do 10 tisíc eur za vůz.
Při 11 milionech vozů, u kterých musí problém řešit, se reálný odhad celkových nákladů skandálu pohybuje kolem 35 miliard eur.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
V EU se skandál okolo falšování testů emisí u vozů Volkswagen týká osmi milionů aut. Podle listu Handelsblatt to vyplývá z dopisu, který firma...
6. 10. 2015 ▪ 2 min. čtení
Volkswagen vyšetřuje dva hlavní inženýry. O nemožnosti splnit emisní limity dobře věděli
Dva bývalí hlavní inženýři Volkswagenu měli o celém podvodu s dieselovými motory vědět. Do středu zájmu vyšetřování se tak dostali Němci Ulrich...
5. 10. 2015 ▪ 1 min. čtení
Merkelová: Skandál Volkswagenu nepoškodil podnikatelskou pověst Německa
Podle německé kancléřky Angely Merkelové je aféra automobilky Volskwagen dramatická, ale nepoškozuje podnikatelskou reputaci Německa. Tržní...
4. 10. 2015 ▪ 3 min. čtení
Téma: Volkswagen
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
Designér Jozef Kabaň, který léta pracoval pro koncern Volkswagen, podepsal smlouvu s čínskou státní automobilkou SAIC Motor. Informuje o tom německý web Automobilwoche.de s odkazem na zprávu, kterou SAIC zveřejnila před čtvrtečním zahájením...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Téma: Volkswagen
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
Designér Jozef Kabaň, který léta pracoval pro koncern Volkswagen, podepsal smlouvu s čínskou státní automobilkou SAIC Motor. Informuje o tom německý web Automobilwoche.de s odkazem na zprávu, kterou SAIC zveřejnila před čtvrtečním zahájením...
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
VW šetří a snižuje stavy. Toho, kdo se rychle rozhodne koncern opustit, čeká zlatý padák
17. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
O elektroauta VW není zájem. Značka musí nakopnout prodeje, jinak koncernu hrozí pokuty
18. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Legenda slaví narozeniny: Jezdí v něm šéfové i dělníci od pásů. VW Golf se vyrábí už 50 let, jeho budoucnost má být elektrická
28. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Čínská BYD dál straší automobilový svět. Představila elektromobil Seagull za necelých deset tisíc dolarů
27. 3. 2024 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Vstávat a cvičit, nebo počkat na večer? Nová studie zkoumala, kdy je sportování nejzdravější
Ráno, nebo večer? Tohle dilema řeší rekreační sportovci i lékaři zkoumající zdravotní přínosy sportu. Tongyu Ma z Hong Kong Polytechnic...
19. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ministerstva mají doložit, k čemu si vydržují výzkumáky. První dva jsou před sloučením
Dvě instituce pod ministerstvem práce mají podobná jména a zabývají se i podobnou oblastí. Výzkumný ústav bezpečnosti práce a Výzkumný ústav...
24. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Penzijní problém snad naposledy a „polopatě“
S diskusemi o reformách penzijního systému má Česko dlouholeté zkušenosti. S jejich realizací v podstatě pouze jednu, která navíc dopadla...
24. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Ranní brífink
Povinný druhý pilíř je nejnebezpečnější formou spoření. Peníze si vždycky může přivlastnit stát
Penze, důchodová reforma i nový zákoník práce, který mimo jiné navrhuje zjednodušení propouštění i nabírání či úpravu rodičovské dovolené....
24. 4. 2024 ▪ 15:09 min.