Když manažer českého zastoupení Renaultu Milan Borský navštívil polského dealera, náhodou se zmínil o laxnosti českých dodavatelů nástaveb na podvozky užitkových aut. Polák, který měl shodou okolností právě na tyto přestavby firmičku, ihned vycítil příležitost.

A tak zatímco dosavadní čeští dodavatelé měli pocit, že mají zakázky jisté, jejich polský rival svou dravostí a flexibilitou ovládl trh na severní Moravě a proniká dále do Čech.

"Udělalo to na mě tenkrát ohromný dojem," říká Borský. "My jsme našim dealerům nakonec ani nemuseli nařizovat, aby s nimi navázali spolupráci; oni je svou nabídkou, profesionalitou a tím, že drží termíny, přiměli k tomu, že s nimi spolupracují úplně přirozeně. Ti Poláci jsou tak flexibilní, že českým firmám nedají šanci," popisuje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se