Rozhýbat děti ke sportovním aktivitám se snaží řada společností v Česku i v zahraničí. Často jde o podporu jednotlivých sportů. Například fastfoodový gigant McDonald's je v Česku generálním partnerem fotbalového turnaje pro žáky základních škol. Letos se koná jeho osmnáctý ročník. Zatímco v prvním roce se akce zúčastnilo 1316 škol a 27 tisíc dětí, loni už to bylo 3028 škol a 80 235 dětí. Chlapci i děvčata hrají ve dvou věkových kategoriích ve věku od šesti do jedenácti let. V rámci turnaje se vyhlašuje kategorie Nejlepší střelec, Nejrychleji vstřelený gól, Nejlepší brankář nebo Cena fair play.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se