Už za pár týdnů budou Čech, Rosický a spol. při reprezentačním srazu před zápasem kvalifikace na mistrovství Evropy proti Kazachstánu pít v šatně Pepsi, vody Toma nebo iontové nápoje Gatorade. Tedy výrobky se značkami koncernu PepsiCo, jehož česká pobočka se na následující tři roky stala oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace.

Za to, že budou její hráči od září vystupovat v reklamách na Pepsi a další značky, může do českého fotbalu přitéct dalších zhruba 20 milionů korun ročně. Tolik podle odhadů platí i další společnosti, které tvoří "druhé patro" takzvaného sponzorského poolu národního týmu − tedy Puma, automobilka Hyundai a pivovar Gambrinus. Generální partner reprezentace T-Mobile přispívá ještě zhruba deseti miliony navíc.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se