Třetí generace Škody Fabie nastartovala český trh s auty. Pomohla posílit pozici Škodovky a zároveň oslabila svou konkurenci. Meziročně se prodeje tohoto malého modelu od domácí automobilky téměř zdvojnásobily.

Podle statistik Svazu dovozců automobilů, který vychází z registrací, vykazuje Fabia růst o 88 procent, podle druhé metodiky, kterou prosazuje automobilka Hyundai a která odečítá vliv takzvaných účelových registrací, roste Fabia mírně pomaleji "jen" o 82 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se