Výběrová řízení na telekomunikační služby upustila od kvality a jako jediné kritérium berou cenu, což je podle Víta Šuberta, ředitele pro firemní zákazníky operátora O2, neudržitelné. Podle něj se jeho společnost řady takových výběrových řízení dokonce v poslední době odmítla účastnit.

Operátor po příchodu skupiny PPF navíc změnil u firem strategii. Vsází na pozici prémiového poskytovatele a místo nízké ceny chce konkurovat kvalitou a rozsahem zákaznických služeb. O2 tak například změnilo fungování obchodního týmu, který se nyní specializuje na jednotlivá odvětví ekonomiky. Právě kvalita služeb bude nyní rozhodující, jelikož se společnost nemůže spoléhat na rozsah sítě, která se nedávno oddělila do nové společnosti Česká telekomunikační infrastruktura (Cetin).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se