Před pěti lety začali bývalí spolužáci Martin Wallner a Tomáš Huber nabízet Čechům, aby si na internetu namíchali svou dodávku müsli. Nápadu inspirovanému německým webem ale zpočátku někteří prorokovali neúspěch. Nákup potravin na internetu byl totiž tehdy stále raritou.

Postupně se však v objednávkách firmy Mixit začala objevovat kromě přátel i cizí jména. Zlom nastal před Vánocemi 2010, kdy podnikatele zavalily stovky objednávek. 

Od té doby tržby firmy stoupají každoročně o desítky procent. Tubusy s cereáliemi si mohou kromě Čechů dopřát také Slováci a Poláci a před pár týdny Mixit rozjel svoji kanadskou pobočku.

Letošní jaro znamená pro firmu ještě další zásadní milník: dosud míchání müsli obstarávali zaměstnanci ručně. Pořízením míchací linky se ale ruční výroba změnila v částečně automatizovanou. Nové zařízení dokáže denně připravit až deset tisíc tubusů z devadesáti různých surovin.