Skupina Metro Group, majitel třinácti obchodů Makro rozesetých po Česku, chce, aby její velkoobchody cash & carry byly lídry v jednotlivých zemích světa. Po několika letech poklesu tržeb a transformace, během které Metro opustilo Ukrajinu, Řecko či Británii, proto mění strukturu vedení své velkoobchodní divize Metro Cash & Carry.

Zároveň najíždí na novou obchodní strategii. Ve středu ji oznámilo na velkém výročním setkání s novináři a analytiky v Berlíně. Česko, které patří podle majitelů Makra k progresivním trhům, by ze změn mohlo vyjít samostatnější.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se