Současné služby a prodej na pobočkách přestávají stačit. Naším záměrem je naučit klienty nakupovat běžné produkty jako například půjčky a cestovní pojištění přes mobil nebo počítač a na pobočkách jim umožnit, aby ušetřili v rodinném rozpočtu, říká nový šéf retailu a člen představenstva České spořitelny Tomáš Salomon.

"Budeme nabízet nejen možnost uspořit na energiích, ale i na telekomunikačních a dalších službách, které domácnosti pravidelně platí," tvrdí Salomon, který v HN poprvé podrobněji představuje strategii největší české banky pro nejbližší období.

HN: Máte za sebou prvních sto dnů, jak se vám Česká spořitelna jeví ve srovnání s představou, kterou jste o ní měl zvenku?

Dnes už mohu říct: jsme výrazným tvůrcem trhu a chceme udávat další směr vývoje finančních služeb. Tak se mi to jevilo zvenku a tu ambici z ní cítím i teď, když jsem uvnitř. První dva měsíce jsem se snažil zorientovat a teď v dalších dvou měsících chci zorganizovat strukturu retailové části tak, aby se mohla posunout dál.