Udržet si klienty, nebo dokonce získat nové je pro banky stále obtížnější. Velmi přísná regulace bankovních aktivit vede k tomu, že jim nebankovní subjekty přebírají část transakcí a připravují je o zisk. Banky si ale za své problémy mohou také samy. Většina z nich zatím nedokáže dostatečně reagovat na přicházející změny. Pokud chtějí uspět, musejí se naučit daleko lépe využít informace o klientech a přijít v pravý čas se správnou nabídkou, tvrdí účastníci kulatého stolu k bankovnictví, který HN pořádaly v rámci soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna 2015.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se