České firmy si kybernetické riziko uvědomí, až když se samy stanou terčem útoku," tvrdí Miloš Mastník, ředitel pro obchod a marketing ČD Telematika.

David Lorenc z České spořitelny potvrzuje, že banky patří k nejčastějším terčům takových útoků. "Máme na to vyčleněno deset lidí a investujeme desítky milionů korun ročně," řekl.

Podle Jana Kroba, ředitele sekce Poradenství v oblasti IT v KPMG Česká republika zapomínají české firmy především na hrozbu, která přijde přes jejich vlastní zaměstnance.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se