Jiří Šviga šéfuje kolosu, který i v době klesajícího veletržnictví přitahuje firmy a desetitisíce návštěvníků. Na veletrhu Amper, který v úterý začal v Brně, vystavuje šest set firem - a zástupci tisícovek dalších sem s nimi přijíždějí domlouvat obchody.

Amper je B2B veletrh určený hlavně odborníkům, loni na něj přišlo 45 tisíc návštěvníků.

Dělají se na Amperu velké obchody? Nebo je to přehlídka inovací?

Obojí. Firmy zde nabízí výrobky v oblasti poměrně náročných technologií. Uzavřít tady smlouvu není jako koupit si v obchodě chleba, je to o tom, jak v dlouhodobé spolupráci využít nové technologie. Příkladem může být třeba veřejná zakázka městského osvětlení. Firmy od veletrhu spíš očekávají rozjednávání obchodů.

Čekají na investora, čekají projektanta, architekta, obchodníka a v neposlední řadě čekají zájemce a nadšence, kteří přispějí k šíření povědomí o firmách.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Související články