Obecně v Evropě spotřebitelé stále neutrácejí. Tedy alespoň ne tolik, jak by si velké maloobchodní řetězce nastavené na růst, přály. Pokles tržeb je nutí šetřit, zároveň hledat cesty, jak ve svých obchodech zákazníky udržet. Na vysoce konkurenčním tuzemském trhu to platí dvojnásob.

Jedním z v poslední době populárních nástrojů přesvědčení zákazníka k návštěvě toho kterého řetězce jsou věrnostní programy. Stále častěji zaměřené na děti, sběratelské předměty a populární licence filmových postaviček, jako jsou třeba aktuálně v Tescu přítomní Angry Birds.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se