Potkat na pittsburghské Euclid Avenue někoho s bílým balíčkem a colou v ruce není nic výjimečného. Ale zatímco ještě před třemi týdny z papíru svítilo mezi jiným i jasné červeno-žluté logo McDonald's, dnes zhruba polovina zákazníků, kteří si jídlo berou s sebou, opouští místní pobočku největšího fastfoodového řetězce s objednávkou zabalenou do pytlíku ozdobeného pouze anonymním hamburgerem.

McDonald's se snaží přilákat zákazníky na nové obaly, které jim umožňují jejich slabost pro rychlé občerstvení skrýt.

Společnost doufá, že se jí novou kampaní podaří přilákat především mladší zákazníky a vzpamatuje se z propadu příjmů. V listopadu totiž McDonald's zaznamenal největší meziroční propad tržeb za posledních 14 let, prodeje klesly o 4,6 procenta.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se