Tomáš Hvězda je nově zodpovědný za kompletní vedení a rozvoj portfolia prémiových značek společnosti. V rámci své pozice bude vytvářet marketingovou strategii značek, řídit jejich komunikaci a koordinovat veškeré aktivity. Tomáš bude pracovat pod vedením marketingového ředitele Zdeňka Prajse.

Tomáš Hvězda do marketingu společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2008 na pozici marketingového analytika. Od roku 2010 pak působil v roli manažera výzkumu. Díky svému dlouholetému působení na této pozici získal přehled o situaci na českém pivním trhu a jeho fungování. Kromě analýz trhu se zabýval výzkumy spotřebitelského chování, testováním výrobků, reklam či inovací a spolu s agenturou Ipsos se například podílel i na positioningové studii Censydiam, která se stala východiskem pro základní marketingové strategie jednotlivých značek společnosti.

Tomáš Hvězda absolvoval obor marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské v Ostravě.