Každý majitel firmy nebo pověřená osoba na začátku podnikání musí řešit mnoho otázek: jaké vozy zvolit, jaké značky, jak dlouho je provozovat, kde a jak servisovat, jak ohlídat zaměstnance, aby se k nim chovali alespoň přijatelným způsobem… Prostě, nic jednoduchého. „Vývoj v posledních dvaceti letech byl překotný a zdaleka nekončí, říká šéfredaktor specializovaného periodika Flotila Michal Žďárský.

První fází, kterou lze zpětně vysledovat, byla podle něho unifikace modelů používaných ve firmách, následovalo nalezení efektivního způsobu financování a poté byly vytvořeny i firemní dokumenty, které detailně popisuje jednotlivé postupy nakládání s firemními vozy.

Odborníci se shodují, že takový dokument, který se odborně nazývá Car policy, by měl popisovat pravidla pro přidělování služebních vozidel zaměstnancům, postupy při pořízení nového vozidla, rovněž pravidla pro obměnu vozového parku, včetně způsobu prodeje vyřazovaných automobilů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se