Před nedávnem oddělil Facebook ve své mobilní aplikaci službu pro posílání zpráv do separátní aplikace Messenger. Jedním argumentem byla celková náročnost celé aplikace. S odstupem času ale krok Marka Zuckerberga dává smysl. A podle několika faktorů toho, jak se Facebook vyvíjí, je to chytrý krok.

Mobilní uživatelé hlavně ve věkové skupině do 24 let jsou totiž velmi vybíraví a rychle mění svoje preference. To Facebook moc dobře ví. V nedávné době raketově rostly aplikace Instagram, Snapchat nebo WhatsApp. A Facebook chce s těmito změnami držet krok.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se