Nový občanský zákoník přinesl mimo jiné i změny v oblasti turistiky - nově má pořadatel zájezdu odpovědnost za újmu při narušení dovolené. A výsledek je tristní - počet stížností vzrostl z původních 0,5 procenta reklamací z objemu prodaných zájezdů na 0,8 procenta. Což dokazuje naprostý úpadek kreativity, protože množství újem za narušení dovolené je fakticky nekonečné.

Abychom dalším turistům ulehčili práci, přinášíme pár tipů, jak na to. Inspirací byly reálné stížnosti turistů celého světa.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se