Česká dvojka v prodeji letenek, společnost Letuška, prodává na internetu bezmála polovinu své produkce. Její šéfové míní, že na konci roku se podíl webu vyhoupne dokonce na 60 procent.

Pokud se to skutečně podaří, bude to dvojnásobek v porovnání s obdobím před dvěma lety. "Od roku 2012 zaznamenáváme také meziroční nárůst prodejů pro malé a střední firmy na internetu o patnáct procent," tvrdí šéf Letušky Josef Trejbal. Přiznává ale, že zvýšené úspory na nákladech to jeho firmě zatím nepřináší.

Přechod od nákupů v call centrech a kamenných obchodech k počítačům, mobilům a tabletům potvrzují i další prodejci letenek či samotné aerolinky. Jejich statistiky se různí, ale trend je jasný. Platí hlavně pro "jednoduché" letenky bez přestupů, do Paříže, Londýna či Milána.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se