V prostorách Tančící kuchyně v centru Prahy diskutovalo u kulatého stolu pět odborníků na věrnostní programy z pěti různých firem. Především mluvili o tom, co na věrnostních programech zlepšit, aby fungovaly co nejlépe a firmě přinesly skutečně zisk.

Debatéři se shodli, že nejžhavějším tématem u věrnostních programů jsou v současnosti osobní data zákazníků, jejich ochrana a v neposlední řadě také to, jestli vůbec firmy umějí tato data správně využívat. Zákazníci totiž mají často strach firmám dávat své údaje, protože se bojí, že je pak budou obtěžovat reklamou nebo je přeprodávat někam dál. 

Jeden z expertů Tomáš Poucha také upozornil na to, že s daty klientů je třeba zacházet chytře. Když například firma získá adresu svého zákazníka, měla by s ním komunikovat tak, aby měl zákazník pocit, že ho díky tomu čekají skutečné výhody. Ne jen že mu zasílá množství reklamy na výrobky, které si daný člověk stejně nechce nikdy koupit. 

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se