Pro lídra globálního trhu výrobců domácích limonád SodaStream je Česko jednou z nejatraktivnějších zemí. "Aktuální penetrace výrobníků sodovky v tuzemských domácnostech je přibližně 15 procent, český trh je v Evropě jeden z nejzajímavějších," říká marketingový manažer SodaStreamu pro Českou republiku Jiří Kolařík. "Očekáváme, že do pěti let by mohlo naše zásobníky mít pětadvacet procent domácností," dodává.

Pít vodu, sirupy a dělat si doma sodu je podle Kolaříka něco typicky českého. Podobné návyky pěstují v rodinách z Evropy v takové míře ještě Francouzi nebo lidé ze Skandinávie. U obyvatel těchto zemí je pak typická ještě jedna věc, která SodaStreamu a dalším firmám, jež se o tento trh zajímají, hraje do karet.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se