Investoři provolávají Facebooku slávu, píší v titulcích zahraniční novináři. Není to ani příliš nadnesené sdělení - nejpopulárnější sociální síť na světě výrazně předčila očekávání analytiků, kteří jí připisovali nižší tržby i zisky z akcií.

K dobrému výsledku významně pomohla snaha americké společnosti zaměřit se co nejvíce na reklamu v chytrých telefonech. Zatímco v minulém čtvrtletí tvořily příjmy z mobilní reklamy necelou třetinu celkových tržeb, nyní už je to 41 procent.

Celkové tržby za uplynulé tři měsíce jsou pak 1,81 miliardy dolarů. Finanční analytici přitom předpovídali o poznání slabší statistiky – 1,6 miliardy. Jde to i zlepšení oproti předešlému kvartálu, kdy Facebook utržil 1,46 miliardy.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se